INSAN

KHALIFAH DI BUMI ALLAH

Mukadimah

Assalamualaikum
Alhamdulilah
Terima kasih kepada rakan yang banyak memberi tip untuk bina blog ni,,,,,isyallah saya akan dapatkan info2 berguna untuk pengunjung blog ni...
untuk kedua orang tua,harap kalian sihat sejahtra,akan saya catatkan kisah2 nanti disini,adik beradik semua saya doakan agar kalian berjaya dlm apo2 bidang yang diceburi,,,, pesanan untuk sahabat2 semua termasuk diri saya sendiri.
"Jangan kita terlalu sibuk mencari harta sehingga kita lupa tanggunjawab kita pada Allah"
"Solat,Zakat,Sedekah jariah,Tolong menolong sesama muslim dan Mengajak kawan2 kita
kearah kebaikan/kebajikan"

sekian wassalam

2 comments:

Unknown April 19, 2009 at 4:07 AM  

askum....
aku tak reti sgt pasal blog ni. aku tengok kau punya ok je...tahniah

Padhil April 27, 2009 at 8:09 AM  

canggih blog mung.terima kasih la mung letak aku punya website sekali.mung punya badgraund cantik,terserlah kesenian IT mung.Mcman nak buat badgraund cmtu nanti leh la ajar aku skit.SELAMAT BERJAYA KE PUNCAK YANG PALING TINGGI,DIMURAHKAN REZEKI DAN SIHAT SOKMO.... "AMIN"

Post a Comment

Pemimpin

Pemimpin

Pengikut